Daily Archives: 4 februarie 2013

EL nu a murit…

5 octombrie 2000 o zi normala pentru orice om de rand dar o zi neagra in istoria unui club, o zi neagra in familia unui copil, o zi neagra in inimile prietenilor si cei care l-au cunoscut si o zi neagra in inima mea zi care o tin minte in fiecare an ziua accea pfff ziua aceea de ce, de ce el am auzit sunetul salvarii care isi facea loc printre toti de fata am vazut medicii cum isi faceau loc printre oamenii care nu stiau exact ce se intampla, totul s-a intamplat asa de repede… :(.  Era cunoscut pentru daruina de care dadea dovada penru spiritul cu care a fost crescut aducea acel plus echipei cand avea nevoie, mobiliza pe toti cand nu te asteptai sa faci nimic facea atat de multe incat la o varsta destul de tanara devenise deja idol al multor copii si idolul meu aveam 12 ani si aveam tricouri numai cu EL chiar daca multe dintre ele erau la fel..nu aveam facebook nici messenger nici twitter nici iphone nici tableta toata mandria mea era sa ies cu prietenii la fotbal si sa ma mandresc cu EL pana in acea zi cand s-a oprit timpul pe pamant pentru el, timp care insa va continua undeva unde il voi tine nu numai eu ci toti care nu il vor uita niciodata.  Am scris cuvintele astea pentru mine nu pentru altcineva si lasand la o parte rivalitatea asta intre aceste doua echipe toti suntem oameni si il vom respecta in continuare.

LA MULTI ANI CATALINE

hildan

Cătălin Hîldan (n. 3 februarie 1976, București – d. 5 octombrie 2000,